keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Pikamoiksuja

Tulin tekee ihan pikapika moiksun täältä töistä! Suurensin just mun näytön sellaseen mukavaan zoomtilaan, nyt ei ainakaan tarvi tihrustaa. (Miten tän saa pois?!) Huhhei, sain sen pois. Jatkan taas tihrustamista.

Mut ei menny ihan suunnitellusti, kaks päivää myöhässä palailen! Mut ei se mitään, mitään kovin mullistavaa ei oo tapahtunu. Lahti oli ja meni, eksyessä,shoppailessa ja syödessä. Tää viikko on menny lähinnä rentoillessa, oon nukkunu vihdoin sellasia 10 h yöunia ja ollu sit ku mikäki väsypelle töissä. Mihinkää ei jaksais oikeen keskittyä. Okei siihen saattaa vaikuttaa se että enää kaks ja puol päivää töitä, jee! Ja lauantaina summer up, tuplajee! Mä vedin eilen kriisishoppailua keskustassa mut en oo siltikää oikee tyytyväinen siihen mitä keksin pistäväni päälleni. Pitää siis tehä tänää viel round 2. Pitäkää peukkuja!

Mun kameran muistikortti on vissiin menny aika loistavaan piiloon, sitä ei nimittäin löydy mistään. Mä en tiedä vihjaaks joku ylempi taho hienovaraisesti et pitäis tehä suursiivous. Mä en halua. Tosin tässä ei oo kohta muuta vaihtoehtoo, voi buu.

Mut perjantain asua olkaatte hyvät! Palailen niiden mun superien ostosten kanssa kun oon pelastanu sen mun muistikortin jostain mun huoneen syövereistä tai vaihtoehtosesti meijän leijonanpennun suusta. Siihen asti heihei! <3


Ps. Mun pikamoiksutki on kilometripostauksia, millä mielin.......
Pps. Laittaisin parhaan kesäbiisin teille mut mua ei päästetä youtubeen, ilkeetä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti